Halkbanan

Åååååh, idag har jag fixat halkbanan! Så himla skönt att ha gjort bort båda riskutbildningarna nu.
Men jag var grymt nervös innan jag skulle på körskolan, kände att jag hade lust att vända om och åka hem igen, haha. Fast det var hur kul som helst! Fick ju åka med tre andra elever som var jättetrevliga allihop, (verkligen tur man hamnade i en sån bra grupp). Sen fick man åka två och två i varje bil på banan och så snacka i walkie talkies med läraren som satt i ett torn och gav oss instruktioner osv. Var verkligen svinkul att prova hur det känns att få sladd! Sen fick vi också prova på hur det känns att krocka i 7 km/h. Då känns det ju knappt som att man rullar med bilen, men jag kan säga att det blev en rejäl smäll.
6 timmar tog det allt som allt, men det var det helt klart värt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0