men tjena

Helt galet hur veckorna springer iväg! Nu är det bara tre veckor tills jag åker! Yeez. Blir lite nervös när man tänker på det... 
Är i Töre nu i alla fall, åkte hit med mamma igårkväll. Har inte varit här på över en vecka så kände att det var på tiden. Åker nog tillbaka till luleå ikväll eller imorgon dock.
Ska strax ta och äta frukost och se vad den här dagen har att bjuda på :) Haha, och på tal om att äta så slog det mig precis att jag ätit ute varje dag sedan måndag förra veckan, förutom onsdag, för då tror jag att jag åt hemma? Vissa dagar har det till och med blivit både lunch och middag i stan, haha. Lite max, dagge, baan thai, pastabacken.. Gott!
Men nu blir det som sagt att fixa lite frulle. seeya

Kommentarer
Postat av: Melika

Hej!
Såg en kommentar du skrivit på collegeliv.blogspot.se om att du var sugen på Santa Barbara. Har du bestämt dig för att åka? Jag är också extremt sugen och det skulle vara kul att höra hur du ska gå tillväga med allt! Åker du via IBS eller helt ensam?
Hoppas du orkar svara, ha det bra så länge! :)

Svar: Hejhej! Ja, det stämmer. Jag hade ansökt via Study Abroad och blivit antagen på SBCC. Skulle alltså ha varit där och pluggat fristående kurser nu, men jag bestämde mig för att tacka nej månaden innan och stannade kvar i Sverige istället. Rekommenderar helt klart att åka via en förening eftersom ansökningsprocessen innehåller en hel del pappersarbete och det var skönt att ha en förening som hjälpte en med det.Jag åker istället till Hawaii om tre veckor och pluggar ett par månader :) Detsamma, Hoppas du bestämmer dig för att åka till Santa Barbara!
EvelinaBladfält

2012-10-03 @ 08:39:25
URL: http://melikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0