ooooh oh oh oh oh oh oh oh

Den här låten kommer alltid påminna mig om sommaren och hösten 2012. Får alltid upp en bild av mig och lena i min bil som glider in på bergviken mitt i natten när jag hör den, haha!? Vet inte om det hänt nån gång att vi lyssnat på den vid ett sånt tillfälle eller om det bara är nåt random som kommer upp i huvudet.



På tal om att köra bil så kom jag igår också fram till att jag inte kan köra och prata samtidigt. Glömmer alltid bort vart jag ska, lägger i fel växel och så vidare. Nä, haha, kan bara göra en sak åt gången. Visste väl att jag innerst inne var en man ;) 

Hursom, sitter just nu och lyssnar på musik med ett ritblock framför mig. Är himla rastlös idag känner jag, måste hitta på något ikv! Igår hann jag med en hel del faktiskt, hann vara i Töre, köra tillbaka till Luleå, luncha med lena och sedan umgås med amanda på kvällen. Bra dag.

Och bara för att jag är riktigt hungrig måste jag lägga in en bild på avocadopastan jag åt på pastabacken för ett tag sen. Sjukt gott.!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0