Friday I'm in love

Har äntligen gjort bort alla prov, så nu borde det dröja ett bra tag till nästa. Samhällsen gick riktigt bra, blev ett MVG, men matten tvivlar jag dock på att jag alls får godkänt. Med lite tur i så fall..
Har inga planer för kvällen, men kanske tar och slår in lite julklappar. Köpte lite idag på stan, så nu har jag inte många klappar kvar att köpa :) Kan inte fatta att det bara är 6 dagar kvar till julafton nu. Har inte alls fått in den där julkänslan än. Ska försöka hitta lite bra julmusik och baka något smarrigt i helgen så kanske den infinner sig.
 


Igår var vi med laget och jobbade i coop arena nästan hela dagen. Vi skulle ställa fram 1300 stolar och sedan ta undan dem efter konserten med Sissel Kyrkjebö. Det tog ju såklart sina timmar, så var hemma drygt 12 inatt. Som tur var hade man sovmorgon till 13.20 idag, så det var aningen skönt ;)

Fick hem min klänning/top från asos idag också:
 
                         


Kommentarer
Postat av: aL

Vi kan ju alltid se på filmerna från förra året vi spelade in, har kvar dom :D Snygg klänning har du ju också :D

2009-12-18 @ 21:15:30
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0