De senaste dagarna

ÅH! Idag har jag sovit till kl 10. Rekordlänge ju. Var dock uppe ganska sent igår, men har som ändå en inbyggd väckarklocka i mitt huvud som inte låter mig sova för länge ;) Hade en myycket trevlig kväll igår! Var i Månsbyn och firade Angelica. Träffade massa människor som man inte sett på hur länge som helst, så det var verkligen roligt. Innan vi for mot Kalix så var jag och Amanda här och fixade oss lite, och nu när jag vaknade på morgon så såg jag bara vilket bombnedslag mitt rum hade blivit, haha!
Tidigare på dagen var vi även in till Luleå med min bil och shoppade lite. Blev inte särskilt mycket shopping för min del däremot, för jag hittade typ ingenting, men Amanda fick med sig en hel del fina grejer. 3 snygga bikinis bland annat!
I torsdags var vi också iväg med bilen, men då till Kalix. For och köpte ögonfransfärg samt låg på strandängsbadet någon timme. Riktigt skönt att bada i pool måste jag säga. På kvällen tog jag ett till dopp, men då med pappa och Bozzo ute vid några superfina klippor vid en sjö.

Fler bilder kommer upp här senare. Fotade tråkigt nog bara en bild igår, för min mobil blev typ paj eftersom jag råkade spilla lite på den. Men kan nog alltid sno någon bild om det kommer upp på facebook ;)

Amanda och Carro :)

och en dålig skitig-spegel-bild på hur jag såg ut under kvällen.

What are words if you really don't mean them when you say them?

Har precis vaknat (vet förresten inte hur många gånger jag börjat mina inlägg så, men, nu får det bli så igen).
Lyssnar musik och kollar igenom lite göteborgsbilder i alla fall, det gör mig glad ;) Var en riktigt härlig helg med liseberg, god mat, shopping och massa skratt. Tänkte lägga upp några bilder nu också, som jag utlovade tidigare.
Förövrigt känner jag mig inte på världens bästa humör idag, men, det är såna här dagar man ska titta på bilder från goa tider, då blir man på lite bättre humör i alla fall.

Söti ronji på vandrarhemmet.

Utsikten från vandrarhemmet.

Pizza hut!

Frukostfotande ;) Hade dille på att fota allt vi åt typ, haha.

Min frukost. Aldrig mer morotsjuice asså.

Lisse!

Balder. Sjukt stolt att jag vågade åka den, karusellfegis som man är ;) Jag och ronja satt bredvid varandra och gallskrek medans alla andra var typ tysta. haha.

På Joe Farellis. Killen i bakgrunden ville också vara med ;)

Snodde bilden från ronja, heheee.
Jag och mois på tåget. Misstänksamt värre ;)

Hann även med att bli utslängda från ett ställe (haha!! dock inte vårat fel ;)), bli bjudna till en klubb där Bingo Rimér var och... gjorde... något..., se två kändisar och vara med om en massa roliga (och en del mindre roliga) händelser på tåget!

Göteborrrrrrrg

Har nyss kommit hem från våran weekend i Gbg! Har haft sjuukt roligt. Dock blev tåget hem typ 6 timmar försenat, vilket var lite drygt, men å andra sidan - det förlängde ju bara resan ;)

Läggar upp bilder här senare.. någon gång. Men nu vet ni att jag är hemma i alla fall!

LMFAO

Haha, idag när jag var på jobbet och stod och städade nån jäkla trappuppgång så kom jag helt plötsligt att tänka på dataturken! Åh, vad svårt det var att hålla sig från att skratta.

Hotell Gallion - Bild 3
Ja, härifrån har man många roliga minnen :)

Smygfotande... "Can I join?" Haha, fyfan.

Skrattanfall...

Vår "brors" min... Haha, minns du att han låtsades vara våran brorsa, amanda?

Turkdansen...

Turistande med kartan i högsta hugg... Var förövrigt morgonen efter att en viss person skrämt halvt
ihjäl mig genom att ligga och sova på golvet ;)

Nä, nu ska jag börja packa lite smått. Sticker till GBG imorrn!

Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

Den här låten har verkligen fastnat, refrängen är riktigt härlig. Plus att den påminner om Gud som haver barnen kär :-D Minnen från kyrkans barntimmar och miniorerna...

zzzzz

Sitter just nu och äter frukost. Ska snart iväg på jobbet, känns INTE kul. Är sjukt trött och ska snart sätta mig i en bil och köra till Kalix, kommer typ somna framför ratten. Nej, det får inte hända. Stereon på högsta.

Såhär gott skulle jag vilja sova nu. Hade dock kanske valt en annan "sovställning", haha.

hej mina 4256375878999 läsare

Idag vaknade jag med såna jäkla smärtoooor typ kl 6 på morgonen. En ipren hjälpte dock så nu e jag back on track igen!!! Har inga planer för dagen, men igår var jag i luleyo och hyrde sen film på headwed. I fredags var jag oxå i luletown, med lena. Var tänkt att vi skulle ut på Kafelino, men dom ************** hade ju stängt så vi gick mest runt i stan och funderade på vart vi skulle gå. Kul att det typ är 20 överallt i lule så man inte kommer in nånstans! Men vi hamnade iaf på corner en sväng. Typ enda stället där vi kom in. Käkade nachos med dipp och drack ooze. Sen hamnade vi på Max och några mozzarellasticks rikare drog man hem! Undra hur många kalorier man fick i sig under kvällen... Det hade säkert fredde haft koll på, haha.

Hade tänkt lägga in några bilder från mobilen, men när jag väl fått igång grejen man laddar in med så trycker jag in minneskortet fel så att det fastnar där i! ÅÅÅÅÅH. Tough life

Kan visa hur mitt hår blev efter att jag färgat och klippt det för typ 2 veckor sedan ist då:

Men nu ska jag gå ut och sysselsätta mig med typ det här: