What are words if you really don't mean them when you say them?

Har precis vaknat (vet förresten inte hur många gånger jag börjat mina inlägg så, men, nu får det bli så igen). 
Lyssnar musik och kollar igenom lite göteborgsbilder i alla fall, det gör mig glad ;) Var en riktigt härlig helg med liseberg, god mat, shopping och massa skratt. Tänkte lägga upp några bilder nu också, som jag utlovade tidigare.
Förövrigt känner jag mig inte på världens bästa humör idag, men, det är såna här dagar man ska titta på bilder från goa tider, då blir man på lite bättre humör i alla fall.


Söti ronji på vandrarhemmet.


Utsikten från vandrarhemmet.


Pizza hut!


Frukostfotande ;) Hade dille på att fota allt vi åt typ, haha.


Min frukost. Aldrig mer morotsjuice asså.


Lisse!


Balder. Sjukt stolt att jag vågade åka den, karusellfegis som man är ;) Jag och ronja satt bredvid varandra och gallskrek medans alla andra var typ tysta. haha.




På Joe Farellis. Killen i bakgrunden ville också vara med ;)


Snodde bilden från ronja, heheee.
Jag och mois på tåget. Misstänksamt värre ;)

Hann även med att bli utslängda från ett ställe (haha!! dock inte vårat fel ;)), bli bjudna till en klubb där Bingo Rimér var och... gjorde... något..., se två kändisar och vara med om en massa roliga (och en del mindre roliga) händelser på tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0