LMFAO

Haha, idag när jag var på jobbet och stod och städade nån jäkla trappuppgång så kom jag helt plötsligt att tänka på dataturken! Åh, vad svårt det var att hålla sig från att skratta.

Hotell Gallion - Bild 3
Ja, härifrån har man många roliga minnen :)

Smygfotande... "Can I join?" Haha, fyfan.


Skrattanfall...


Vår "brors" min... Haha, minns du att han låtsades vara våran brorsa, amanda?


Turkdansen...


Turistande med kartan i högsta hugg... Var förövrigt morgonen efter att en viss person skrämt halvt
ihjäl mig genom att ligga och sova på golvet ;)


Nä, nu ska jag börja packa lite smått. Sticker till GBG imorrn!

Kommentarer
Postat av: aL

Hahahha, klart jag minns våran brorsa, önskar dock att jag inte hade så många minnen från dataturken! ;)

2011-07-13 @ 19:18:49
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0