De senaste dagarna

ÅH! Idag har jag sovit till kl 10. Rekordlänge ju. Var dock uppe ganska sent igår, men har som ändå en inbyggd väckarklocka i mitt huvud som inte låter mig sova för länge ;) Hade en myycket trevlig kväll igår! Var i Månsbyn och firade Angelica. Träffade massa människor som man inte sett på hur länge som helst, så det var verkligen roligt. Innan vi for mot Kalix så var jag och Amanda här och fixade oss lite, och nu när jag vaknade på morgon så såg jag bara vilket bombnedslag mitt rum hade blivit, haha! 
Tidigare på dagen var vi även in till Luleå med min bil och shoppade lite. Blev inte särskilt mycket shopping för min del däremot, för jag hittade typ ingenting, men Amanda fick med sig en hel del fina grejer. 3 snygga bikinis bland annat! 
I torsdags var vi också iväg med bilen, men då till Kalix. For och köpte ögonfransfärg samt låg på strandängsbadet någon timme. Riktigt skönt att bada i pool måste jag säga. På kvällen tog jag ett till dopp, men då med pappa och Bozzo ute vid några superfina klippor vid en sjö.

Fler bilder kommer upp här senare. Fotade tråkigt nog bara en bild igår, för min mobil blev typ paj eftersom jag råkade spilla lite på den. Men kan nog alltid sno någon bild om det kommer upp på facebook ;)


Amanda och Carro :)


och en dålig skitig-spegel-bild på hur jag såg ut under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0