hej mina 4256375878999 läsare

Idag vaknade jag med såna jäkla smärtoooor typ kl 6 på morgonen. En ipren hjälpte dock så nu e jag back on track igen!!! Har inga planer för dagen, men igår var jag i luleyo och hyrde sen film på headwed. I fredags var jag oxå i luletown, med lena. Var tänkt att vi skulle ut på Kafelino, men dom ************** hade ju stängt så vi gick mest runt i stan och funderade på vart vi skulle gå. Kul att det typ är 20 överallt i lule så man inte kommer in nånstans! Men vi hamnade iaf på corner en sväng. Typ enda stället där vi kom in. Käkade nachos med dipp och drack ooze. Sen hamnade vi på Max och några mozzarellasticks rikare drog man hem! Undra hur många kalorier man fick i sig under kvällen... Det hade säkert fredde haft koll på, haha.

Hade tänkt lägga in några bilder från mobilen, men när jag väl fått igång grejen man laddar in med så trycker jag in minneskortet fel så att det fastnar där i! ÅÅÅÅÅH. Tough life

Kan visa hur mitt hår blev efter att jag färgat och klippt det för typ 2 veckor sedan ist då:



Men nu ska jag gå ut och sysselsätta mig med typ det här:


Hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0