Min jul

Har varit riktigt dålig på att uppdatera här på sista tiden, så jag kanske skulle ta och sammanfatta de dagar som gått.

Here we go.

 Ja, julafton var mysig. Fick massa fina julklappar, mycket mer än vad jag trodde att jag skulle få!
Fick bland annat en ny mobil (samsung jet), elsas mode och The Hills säsong 3 av amanda.

          
Fick också det här jättefina armbandet som dessutom har ett bra budskap!

Sen på juldagen bar det som alla andra år iväg till farmor i Vallsjärv, där vi fikade massor och åt julmat.

Dagen efter det var det dags för mellandagsrea i Luleå med amanda. Hittade en hel del faktiskt. Kan lägga upp bild på det senare :)
Ja, och sen har jag umgåtts med amanda både igår och i söndags.
Vet inte vad man hittar på resterande dgar av lovet, men det återstår att se. Ett som är säkert är i alla fall att jag måste spara alla mina pengar. Har bestämt mig för att jag verkligen inte får lägga ett enda öre på kläder whatsoever. Måste spara pengar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0