ELSAS MODE

Har spenderat kvällen, natten och förmiddagen at Amanda's place. Sitter nu och väntar på kycklingfilé och potatisgratäng här hemma ;) YUM. Är sjukt hungrig.

Hade ett löfte om att skriva i alla fall ett inlägg om dagen när jag startade den här bloggen. Måste erkänna att jag insåg ganska fort att det löftet inte skulle gå att hålla. Har nu brutit det ganska rejält, men det beror på att jag aldrig hinner sitta framför datorn varje dag. Ska i alla fall bättra mig, lovar.

Ska försöka knåpa ihop en önskelista nu på mammas begäran. Återstår att se hur det går. Har i alla fall kommit på två saker nu som jag önskar mig: En mobil (som jag nämnt tidigare) och en bok! Ja, ni läste rätt. Evelina Bladfält, ni vet hon som hatar att läsa, önskar sig en bok. 

                                                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0