Sunday again

Hade en jätterolig kväll igår hemma hos Ronja. Fick som tur var åka dit med Lena och hennes pappa, för annars hade jag garanterat inte hittat dit. Har världens sämsta lokalsinne, höll knappt på att hitta därifrån sen när vi alla skulle hem! :) Vi såg i alla fall en grymt bra film, riktigt sorglig i slutet. Sen slank det ner en hel del slisk också! Sammanfattar det som en väl spenderad lördagskväll. Tack tjejer

Idag måste jag börja plugga på engelskan, har prov på onsdag. Sen samhälls- och matteprov på fredag .. Passande att vi ska jobba på kulturens hus hela torsdagen innan bara. ehm. NOT. Känns som att jag verkligen vill ha ett högt betyg på dessa prov eftersom vi snart går på jullov. Får försöka göra det bästa av saken och plugga så mycket jag kan på måndag och onsdag - mina två enda lediga dagar från träning eller jobb. Och så idag, innan träningen. Ibland önskar jag verkligen att man kunde dela på sig, skulle vara perfekt i vissa lägen. Tänk er bara att kunna vara på två olika ställen samtidigt liksom, hur coolt?!
Ja, det är verkligen nummer ett på min önskelista så du vet tomten.

                           

Kommentarer
Postat av: aL

Växeln hallå, hallå, hallå

Växeln hallå, hallå

Fröken hallå, hallå, hallå

Koppla mig till tjugotvå

2009-12-16 @ 20:13:15
URL: http://liikamaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack, aa det gör jag. :)

2009-12-17 @ 16:02:50
URL: http://eevelinab.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0