Just another sunday

Kom precis från duschen. Har tränat i två timmar och är minst sagt slut! Hade tänkt börja plugga lite på samhällsen i helgen, men såklart har det inte blivit så. Lovar att jag skulle ta VM i "att-skjuta-upp-saker"-tävlingen och det fanns någon sådan, helt seriöst alltså.
Helgen har i alla fall varit bra och som jag sa tidigare - heelt utan plugg! Bara det är ju myyycket trevligt. Kanske inte lika treeevligt på torsdag när vi har läxförhör/prov, men jag har ju bara mig själv att skylla.
Hur som helst fyllde amanda år i fredags. Gav henne Beyoncé's nya skiva och lite karra som hon gillar ;) Sen var vi och såg New Moon på kvällen.
Igår började ju som alla säkert vet Robinson också, så då var vi hemma hos henne och såg det osv. och idag har jag inte gjort mycket annat än dansat.

Kul med ny blogg i alla fall!

 

                                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0