WALK OF LIFE ...

Den låten har verkligen etsat sig fast på min hjärna från alla eos-lektioner. Har den seriöst på hjärnan varje dag! Haha.

Ikväll måste man ju bara se Mammas pojkar. Tycker det är så sjukt underhållande. Har aldrig fattat vad andra tycker är så kul med typ Southpark? .. Eller Simpsons? Nej, usch. Definitivt inte min humor. Inte för att jag sitter och skrattar åt Mammas pojkar heller då, men. Eller jo, det gör jag nog kanske ;) ...

Hur som helst. Måste bara lägga in en video på den här låten och låta den etsa sig fast på era hjärnor med. 
                                                        SO .. ENJOY ;)





Kommentarer
Postat av: aL

Haaha, kanske har jag redan missat Mammas pojkar :P Rätt i att Simpsons och SP suger :D

2009-11-26 @ 19:47:47
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0