When the night comes falling

Har sovmorgon imorrn, härligt. Börjar 11.25 och det betyder att jag kan ta 10.30-bussen! Fiint.

Den här dagen började dessvärre med en försovning på 60 min, vilket betydde att jag hade 20 minuter på mig innan bussen gick. Hann mot alla odds med den i alla fall och tur var väl det, för på svenskan fick vi börja se "Requiem for a dream". Hittills tycker jag den är riktigt bra.

Imorgon är det träning igen. Sista innan Trisha kommer och tränar oss och ger oss vårat tävlingsprogram. Ser fram emot det, men det lär bli tufft. Kommer att träna fredag, lördag, söndag, måndag och onsdag med henne om jag minns rätt. Men kul ska det bli, som sagt.


Kommentarer
Postat av: aL

Jag kommer vara död efter helgens träningar :P

2009-11-25 @ 12:20:35
URL: http://liikamaa.blogg.se/
Postat av: elinor

sv: tack!

jag hade en lite birma förut men vi kunde tyvärr inte ha kvar henne. jätte fina är dom! :)

2009-11-25 @ 18:53:50
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0