Ain't nothing gonna get in between me and my flow

Igår var jag och Amanda in på Fritidsresor efter skolan och bokade en resa till Alanya! I juli bär det av, och tror ni jag längtar?! Ska bli så sjukt kul.

Då var det bara det här med att spara fickpengar osv, men det ska nog gå. Det får lov att gå helt enkelt.


 Taggar med den här underbara låten som alltid fått mig på bra humör!
       (Ja, jag har redan börjat tagga fast det är 3 ½ månader kvar ;))

                                                      


PÅSKLOV idag också, vad mer kan man begära liksom?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaa, vad sjukt :D Men jag LÄÄNGTAR!!

2010-04-01 @ 21:37:36
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0