Meet me halfway

Mycket dålig uppdatering från min sida än en gång, jag vet. Har dock ingen ursäkt den här gången? Brukar annars vara expert på ursäkter, men nu är det blankt ;) Fick en gång en bok som heter "Lilla boken med dåliga ursäkter" av min kära syster. Är lite "känd" för att alltid komma med någon ursäkt.  

Men jag är väl för lat för att blogga med jämna mellanrum helt enkelt.

Har hursomhelst tänkt skriva flera inlägg den senaste tiden, men allt har bara blivit dåligt, så jag har inte orkat publicera något. Bl.a. ett inlägg om min födelsedag som var i onsdags. Kan väl skriva lite om den nu då, även om det är lite sent :)

Fick i alla fall en skinnjacka, headset till mobilen och lite annat smått. Blev fika och så med släkten på onsdagskvällen. På torsdagen blev det också myskväll med amanda vilket innebar Cluedo, ansiktsmasker och så vidare. Av amanda fick jag ett spel till PS2n :D thank u!
Får se om jag ska ha nåt partajj eller inte. Återstår att se hur det blir med den saken.

Såg nyss på amandas blogg att det... endast är 97 dagar kvar tills vi drar till Turk nu! WOHO.

Men 97 dagar går väl fort, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0