Saturday Mornin'

I'm up early again! Gick ändå och sov mig vid ett, så jag antar att min kropp inte behöver mer sömn än såhär.
Fast det är ganska skönt ändå, att vara morgonpigg alltså. Då slipper man dö på morgnarna när man ska upp tidigt till skolan ;)

Idag blir det i alla fall stan med Amanda. Blir lite shopping, eller en hel del shopping om min garderob får bestämma. Den skriker just nu efter nya kläder och på dagarna ekar den tomt. nä, skämt åsido. Men jag är faktiskt i stort behov av nya kläder känner jag.

Förresten, märkte ni vad konstigt vädret var igår? Typ växlade mellan sol, hagel, snö och regn. När jag satte mig på bussen snöade/regnade det. När jag klev av bussen var det strålande sol. När jag gjorde matteprovet haglade det och efter lektionen var det sol igen.
Å, så typiskt svenskt att skriva om väder, men jag var bara tvungen att nämna det ;)

                                        






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0