Waiting for the hint of a spark

Är ledig idag! hur härligt? Mamma är också ledig, så jag funderar på att hitta på något med henne idag. Senare ikväll har jag valborgsmiddag här och efter det ska vi ut och grilla :)
Tror det blir trevligggt!

Känns så skönt att ha gjort bort alla veckans prov också. Hade nationella i engelska, dataprov och Nk-prov.
Min hjärna har varit överfull i veckan, men nu är det bara att släppa allt.

Har den här veckan också börjat lyssna mer på ett band som jag helt ärligt hade glömt bort lite. Lyssnade jättemycket på dem för något år sedan, så vet inte varför jag slutade egentligen. I alla fall är det Death Cab jag pratar om!
Underbar musik.

Här kommer några av deras bästa låtar in my opinion:


                                                Soul Meets Body


                                                 Crooked Teeth


                                       I'll Follow You Into The Dark


                                                 A Lack Of Color

Kommentarer
Postat av: Andreas

några bra låtar de där:)

2010-05-05 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0