All good things must come to an end

Börjar skolan på måndag, känns lite jobbigt.. Men, I guess all good things must come to an end, så även detta sommarlov. Har börjat göra upp riktigt härliga planer för vad jag vill göra efter gymnasiet, så det känns lite jobbigt när jag tänker på att jag faktiskt har hela två år kvar till studenten. TVÅ ÅR! Tur i alla fall att man går på en fin skola med härliga människor! Då borde inte väntan på studenten bli alltför lång :)


                                            All Good Things (Come To An End) - Nelly Furtado

Ska in till Luleå imorgon och träffa Ronja, Moa, Lena och Tina en sista gång innan skolan börjar. Vi har ju bara träffats två gånger under hela sommaren, så de är på tiden tycker jag! Sen kommer vi ju träffas på skolan också. Är glad att jag har er där! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0