First day of school

Ja, då var första skoldagen avklarad. Var helt okej faktiskt! Började inte förrän 13.00, sen slutade vi typ en timme senare, så det var skönt med en mjukstart. Blev många kära återseenden och kramar idag också. Så kul att träffa alla igen!
Har dock lite av ett problem.. jag har helt glömt bort koden till mitt skåp! Först när jag kom upp till våra skåp så kom jag inte ens ihåg vilket skåp som var mitt? När jag väl listat ut vilket som tillhörde mig så var det ju "bara" det här med koden. Får väl höra med vaktis kanske, men det undviker jag helst efter den minst sagt pinsamma incidenten i hissen förra läsåret ;) Vi fastnade nämligen i hissen.. Jag som har en sjuuuk klaustrofobi bev ju såklart helt panikslagen och jaa.. när man är i panik kan man göra i princip vad som helst, vilket jag även gjorde, haha! Säger inget mer än så.
Tillslut fixade vaktis igång hissen i alla fall och allt man kunde göra då var att tokskratta. Det var en upplevelse må jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0