Sunday

Sitter och bloggar nu i väntan på att middagen ska bli färdig. Det blir potatisgratäng och grillad fläskfilé, gott ska det bli! 
Helgen har i alla fall varit klart godkänd. I fredags blev det LK där vi såg Miss Li och The Ark. Såg också en stund av Hoffmaestro. The Ark var klart bäst, även om det kanske kunde ha varit lite mer folk och liite mer drag ändå ;)
Tog en taxi vid 2/halv 3-tiden hem till Vocki o Solle för att sova där. Åkte sen hem till byn morgonen därpå.
Igår var det ju riktigt härligt väder, så då for vi en sväng på strandängsbadet i Kalix. Var första gången jag var där, så det var trevligttt! Fick dock några mindre trevliga utslag på kroppen där, men jag misstänker att det kan vara från solen. Fick nämligen några liknande utslag i Turkiet också.

Justja, tror jag nämnde i ett tidigare inlägg att ni skulle få se bilder på den senaste shoppingen. Har inte orkat fota än, men jag lovar - det kommer bilder snart ;)

Dags att käka. Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0