I'll be there for you, when the rain starts to pour.

Sitter och halvser på Vänner samtidigt som jag trycker i mig frukosten. Just när vinjetten till programmet började så kom jag på att den låten också brukade spelas på The Doors! Hela tiden är det nånting som påminner mig om Turkiet och får mig att längta tillbaka. Särskilt när jag är med amanda blir det mycket snack och framförallt skratt! Plötsligt kommer man på något helt sjukt som hände där och så håller båda på att dö av skratt.



Har nästan börjat fundera på att ta några minuter i solariet någon dag här framöver, för jag vill verkligen inte att den fina brännan man fick från Turkiet ska försvinna! Den har redan börjar blekna.. Vill egentligen inte alls sola solarium på grund av risken för hudcancer osv, men jag kan inte neka till att jag känner mig lite sugen, bara för att få ha kvar brännan ett tag till. Fast jag tycker ändå att jag har varit rätt duktig som har hållit mig borta från solarium det senaste året. Har inte solat en enda gång sedan skolavslutningen i nian faktiskt.
Nåja, jag får se hur jag gör :)

Här var man ganska brun, strax efter att vi kommit hem från Turkiet :)

Igår var jag med Amanda och shoppade i Luleå. Från HM fick jag med mig en svart/vit-randig tröja, en grå t-shirt med guldiga kedjor på och 2 baslinnen (ett svart o ett vitt). Sen blev det en halsduk från BikBok och lite annat småtrams från Åhléns och Parelle. Hyfsat nöjd ändå. Men i fredags var jag också en sväng på stan, så även då fick jag med mig 3 plagg (alla från Gina Tricot).
Lägger kanske in bilder på allt sen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund, blir väckt alldeles för tidigt av djuren, men lika goa är dom för det ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

svar: javisst gör jag det :) Mejla mig bilden bara!

2010-08-05 @ 09:02:33
URL: http://artisticmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0