Just go ahead now

Kuhi-rapporten tar kål på mig! Så otroligt jobbigt. Massa regler och källor hit och källor dit. Vem tusan bryr sig om sånt där? Inte jag iaf.. ;) Efter gymnasiet hoppas jag innerligt att jag slipper skriva någon mer rapport! Fast kommer förmodligen måsta skriva fler rapporter om jag ska plugga vidare, men ja, man kan ju alltid hoppas.

Sitter nu och kollar på julklappar i alla fall. Har inte köpt en enda än, men jag tror jag har kommit på vad jag ska köpa åt åtminstone tre personer nu. Hade lovat mig själv att börja med julklapparna tidigt i år, brukar vanligtvis panikköpa alla veckan innan julafton, så i år kommer jag att börja till helgen. Ska gå med mamma och vocki på stan då. Förhoppningsvis hittar man något.

Ikväll blir det bara att försöka skriva på rapporten och käka lite karra till det ;)

Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0