Tired of being tired

Vaknade för lite mer än en timme sedan. Var helt pigg då, men nu är jag trött igen. Har börjat känna mig trött typ hela tiden, ändå sover jag jättemycket. Lite skumt.
Idag börjar vi inte förrän 11.50, skönt! Men pga de nya busstiderna kommer jag att bli en halvtimme sen. De har nämligen tagit bort den buss jag alltid annars åker med på onsdagar, så nu måste jag antingen ta en som gör att jag är på skolan en timme innan vi börjar, eller en halvtimme sent. Jag väljer alltså det sistnämnda idag, känns inte särskilt lockande att vara där så länge i förväg.

Men nu ska jag sätta mig och läsa senaste numret av Cosmo och lyssna på musik ;)

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0