My christmas

Sitter och kollar runt lite på H&Ms hemsida, kul att de har fått in vårkläder, men jag måste säga att det känns lite konstigt att titta på sommarkläder såhär i 20 minusgrader.
Har förresten varit lite dåligt här på uppdateringsfronten, men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och då är det ingen idé att ens försöka, för då blir det bara dåligt i alla fall. 
Hursomhelst tänkte jag försöka sammanfatta de dagarna som gått sedan jag sist skrev något här.

Mitt dåliga humör dagarna innan jul gick över ganska fort, så blev det en riktigt bra julafton! Fick jättefina julklappar, och mest nöjd blev jag definitivt med resan till London! Jag, vocki och solle ska få åka dit i Maj från tors-sön och se Thriller live på Lyric Theatre! Gud vad jag längtar. Hoppas även på massor av shopping, så det blir verkligen till att spara pengar nu!
Fick även ett halvårs gymkort och lite andra fina grejer ♥


Juldagen spenderades traditionsenligt hos farmor i Valsjärv med släkt osv. Där blev det ännu mer julmat, godis och lite julklappar.

Sen i måndags var jag och Amanda på mellandagsrean. Shoppade litegrann, dock inte så jättemycket på rean, men det brukar vara så. Kanske beror på att jag oftast inte orkar börja gräva i de där högarna med kläder som ligger på borden. Men jag är rätt nöjd med mina inköp i alla fall!

Därefter har jag inte gjort något särskilt egentligen. 
Men nu blir det att se film.

Hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0