hilary burton... ?


Har många gånger, särskilt den senaste tiden, fått höra att jag är så lik Hilary Burton - Peyton i One Tree Hill.
Själv ser jag inga likheter förutom håret och kanske ögonfärgen, haha. Men det brukar väl vara så :)

                                           

                                                                                    


                                                                   
Ska förresten tävla med danslaget i DM på söndag och jag börjar redan känna mig pirrig. 
Men det ska bli riktigt kul, I'm gonna give my all!



                             
                                                    
                                                       "A monkey needs to dance, so do you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0