Resor

Igår hade vi inga lektioner på skolan, väldigt skönt! Var dock tvungen att åka in till Lule i alla fall, för jag skulle på synundersökning och sen var det basket. Jag ock amanda gick in på Ticket en sväng också efter att hon hade slutat skolan. Där fick vi en hel del nödvändig info för vår förhoppningsvis kommande resa. Har inte bestämt oss säkert än vart vi skulle vilja åka, men priserna blir nog rätt avgörande. Står i alla fall mest mellan Grekland och Turkiet tror jag?
I September har jag i alla fall en resa säkert inbokad. Då åker jag och familjen till florida, USA! :) Längtar helt sjukt mycket.

Men jag kommer måsta spara mycket pengar.. Lägger i nuläget undan 600/månad. Sen ska jag ju sommarjobba, sälja diverse grejer och göra lite andra jobb, så jag hoppas att jag ska få ihop nog. Sen fyller jag fyller ju år i april, så där kanske man får sig en slant också. 

 

                       Hoppas!                 
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0