A new year just begun

Då var det helt plötsligt 2010! Känns inte helt rätt i min mun, men jag har ju hela året på mig att vänja mig.
Nyårsfirandet blev i stort sett som vanligt, dvs bestående av god mat, lite spelande och "rakettittande". Rätt trist med andra ord. Hoppas på förbättring när man blir 18 :) Är dock 15 månader kvar till det nu för att vara exakt, men om man ser det från den ljusa sidan så är det ju faktiskt bara ett nyår kvar! ;)

Har så många fina minnen från -09, men också endel sämre. Lägger i alla fall in "This years love" med David Gray för att påminnas av mina bästa minnen från -09!



Får bli några bilder också!

    
Jag och Amanda på tåget till Sthlm :)        Jag efter skolavslutningen,
                                                                 ignorera cp-armen!
         
                  PDOL!                                    Båtturerna..
     
                                                      Lustiga huset :)              

         
Dessa följde mig troget      Pannkakorna på söder i Sthlm <3    
hela året ;)

Kommentarer
Postat av: aL

Summer -09 <3<3<3

2010-01-02 @ 19:21:51
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0