A few days in words

Veckan har gått fort, alldeles för fort, och på måndag börjar skolan igen, alldeles för tidigt.
Jag ska i alla fall ta tag i dessa två sista lediga dagar och försöka spendera dem på bästa möjliga sätt.
Men först tänkte jag sammanfatta de senaste dagarna lite kort.

I onsdags var jag i Kalix och bowlade med Amanda, Marriz, Carro, Bea, Sosso och Angelica. Riktigt roligt, och det gick faktiskt hyfsat bra för min del. Efter det åt vi på B4, och sen var det dags för hemfärd till hålan. Amanda sov hos mig, och vi såg världens typ sorgligaste film - Titanic. Måste vara fysiskt omöjligt att hålla ögonen borta från tårar under den filmen alltså.
Dagen efter det flottade vi med chips, godis, tv och senaste numret av VeckoRevyn ;) Ganska välbehövligt med såna dagar ibland.
Och igår var jag i Lule typ hela dagen. Mötte först upp M o T på stan för att köpa present till Lena, sen drog vi till Mjölkudden och gjorde oss klara där för att sedan gå i kylan hela vägen till Lena. Det var en bit om man säger så :) Väl hos Lena åt vi tacopaj, såg film, spelade "med andra ord", hade tävlingar osv. Var många nya människor där som man aldrig träffat förut :) Rolig kväll!

Lägger in bilder från veckan senare, men fotade dock endast en bild under gårdagen! Haha, och den bilden föreställde Moas arm. Duktiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0