Hundvakt

Blev väckt klockan sju i morse av en liten skit som ville upp och leka, så då var det bara att stiga upp!
Är alltså hundvakt åt Oliver - Vocki och Solles lilla chihuahua/terriervalp :)

                                                

                                                        (Klicka på bilderna för större)

Igår var jag i alla fall i Kalix med Amanda och åt Italiensk buffé på Valhall. Var jättegod mat! Sen for vi till mig och såg ett avsnitt av Gossip Girl.
Måste försöka plugga lite i helgen också. Känner att jag ligger efter i Nk:n ganska rejält. Men vi får väl se hur det blir med det, tror jag kommer ha ganska fullt upp i helgen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0