NO GETTING OVER YOU

Tillbaka med lite utlovade bilder och musik från Alanya.

Resten av bilderna ligger ute på facebook, så hänvisar er dit om ni vill se fler :)






THE DOORS

Å, vad jag saknar det. Så irriterad på mig själv att jag inte fotade mer därinne, men det var så jobbigt att dra med sig kameran dit..
Men nu i efterhand känner jag bara hur gärna jag hade velat ha bilder på alla man träffade där! Gud så irriterande.
Älskade musiken dom spelade där också, mycket svenskt och både nya och gamla låtar.

Några av de låtar man hörde mest:


David Guetta ft. Chris Willis - No Gettin' Over

All the things I know right now
If I only knew back then
There's no gettin' over, no gettin' over
There's just no gettin' over you

Danskarna..

Right mändy?! :D


Inna - Hot (Fly Like You Do It)
Spelades ofta vid poolen :)


Spankers - Sex On The Beach
Och den här får mig att tänka på killarna från hotellet som alltid sjöng den :D


Och så lite musik man minns från The Doors..


David Guetta - Love Is Gone


Promoe - Svennebanan


Stromae - Alors on Danse


Gyllene Tider - Sommartider


The Offspring - Pretty Fly


Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano


Bryan Adams - Summer of '69


Pitbull - Hotel Room


Dj Otzi /Brage ;D haha - Hey Baby (If You'll Be My Girl)




Kommentarer
Postat av: aL

Yee! <3

2010-07-30 @ 21:58:16
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0