Packningslista

Sitter och kollar igenom min packningslista till Turkiet. Såg precis att pappa hade varit och skrivit dit några extra saker.
Lite av allt det svammel han skrivit:
Löshår till ögonfransar (gröna), haha, "löshår till ögonfransar"...
Löshår afro
Skumgummi till svanskota (ifall du ramlar nån gång)
Och vad jag skulle köpa med mig hem:
Turkisk fez med tofs
Turk på burk
ojojoj.. :) Nog om det. Är med i en tävling på nelly.com där man ska designa ett par skor. Här är mitt bidrag!
Såg sen att jag hade glömt att färga sulan, men det kan inte hjälpas :)
Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!


Kommentarer
Postat av: aL

Haaha, vilka coola saker du ska ha med dig! :D

2010-07-20 @ 09:47:35
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0