Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.


Har vaknat för ett tag sedan. Tidigt som vanligt, men what to do? :) 

Kom hem från Norge igår, har varit i Narvik och fiskat, tältat, gått lite på stan och sånt. Var faktiskt jättekul. Brukar annars inte åka på den typen av resor, så det var roligt med lite omväxling.

Sen på kvällen igår så for jag på bio och såg SATC 2! Den var svinbra enligt mig. Men precis när filmen skulle sluta och det stod The End, så bara small det till och så stängdes filmen av utan att dom hade visat eftertexterna eller nåt. Det vart kolsvart i hela biosalongen och alla satt tysta och verkade undra vad som hände. Just då börjar vi såklart skratta. Kunde bara inte sluta skratta! Var så pinsamt när alla andra satt helt knäpptysta och allt som hördes var hur vi satt och tokskrattade.. Är det inte typiskt att man alltid får ett skrattanfall vid de mest olägliga tillfällena? Och är det inte bara för typiskt mig!

                                 


Idag hade jag och luleå/piteå-tjejerna egentligen tänkt tälta i Piteå, men det gick inte, så vi får ta det någon helg senare. Har därför inget annat inplanerat i helgen, så jag får se vad som händer :) 





Kommentarer
Postat av: aL

Haaha, det är då typiskt dig :D

2010-07-18 @ 00:18:13
URL: http://liikamaa.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-18 @ 17:20:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0