Back in business

Dålig uppdatering från mitt håll nu igen, men om ni har sett mitt förra inlägg så förstår ni säkert vad det beror på.

Men nu är det som det är och jag ska i alla fall försöka bli bättre på uppdateringsfronten!

Jag har trots allt varit ganska duktig på att hitta på saker att göra för att försöka tänka på annat. Var bland annat på bio med Amanda och såg premiären av Eclipse, vilket för övrigt var en riktigt bra film! Är lite konstigt egentligen att jag tycker om Twilight-filmerna, för i vanliga fall brukar jag inte alls tycka om den sortens filmer. Men ja, Twilight-filmerna är ett undantag.
Har också varit till Luleå både i måndags och i tisdags och träffat några fina tjejor från klassen :) Var synd bara att inte Ronja var hemma så man fick träffa henne också.

Fotade inte alls många bilder, 3 st rättare sagt, men less is more får man väl säga ;)



 
Lulsundet

 
Kubb!
(Mina och Moas desperata försök
till distrahering funkade inte riktigt på Lena här ;d)

 
En igelkott på besök. Hur söt?! ;)

Idag har jag bara legat ute på altanen och solat och läst Elsas mode. (nej, jag har inte läst ut den än fast jag fick den i julas), men jag är ingen boknörd och kommer heller aldrig att bli. Men ibland är det faktiskt rätt bra med böcker. Särskilt på sommaren.


Kommentarer
Postat av: Ronja

aww vart rörd när jag läste det du hade skrivit, hade jätte gärna velat träffa er också det var ju ett tag sen sist<3:)

2010-07-14 @ 18:08:51
URL: http://ronjjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0