Nemo nisi mors

Har egentligen inte mycket att säga, men jag slänger väl in ett inlägg i alla fall :)
Idag är det endast 28 dagar till Turkiet! Jag längtar ihjäl mig!


Kanske blir såhär när vi drar utomlands, "good girls go bad" He-he.. 

Men innan vi åker måste jag köpa lite nya sommarkläder. Känns som att jag inte har knappt några för tillfället.
Ska också köpa det här Marc Jacobs armbandet som jag har velat ha hur länge som helst. Var nära att köpa ett typ förra året, men då ändrade jag mig av någon anledning, så nu tycker jag att det dags.

                                    
Ska nog ta och bänka mig framför tvn nu och slå på några avsnitt The Hills.

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0