Sommarlistan - Kopiera och svara!

Har inte så mycket att göra, så tar och gör den här sommarlistan. Fick förresten veta av amanda att det tydligen blir sådär med styckesindelningen ibland när man använder Google Chrome, så använder Windows Internet nu istället :)

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Kommer inte på något specifikt ställe, men generellt så tycker jag om stränder.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Då blir det nog stranden igen. Älskar verkligen att vara på en badstrand och sola och sen spela typ beachvolleyboll eller nåt annat strandspel.

3. Vad lägger du helst på grillen?
Halloumiost, kycklingfilé, majskolv och lite goda grönsaker..

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Turkiet med amanda! Förhoppningsvis hinner vi hem till PDOL också. Sen har jag nog inget annat inplanerat. 

5. Dina bästa sommarfärger?
Turkos och limegrön.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Att snacka om vädret! Sen alla grejer som man gör på midsommar är väl också typiskt svenskt, som att dansa runt midsommarstången typ?

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
En sommar då vi var på Öland och bodde i en jättemysig stuga. Det var skoj.

8. Havet, sjön eller poolen?
Sjön kanske..

9. Vad väljer du i glassbaren?
Dumleglass!

10. Vart går din drömsemester?
Hawaii tror jag. Verkar som ett härligt ställe.

                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaha, jag tänkte göra den där listan för ett tag sedan :D Men jag var för slö, så jag orkade inte :P

2010-06-13 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0