Ursäkta röran...

Men av någon anledning funkar det inte att dela in texten i stycken? Testat med mellanslag typ 711 gånger, men blir ingen skillnad när jag förhandsgranskar. Brukar aldrig va såhär..  Säkert jag som är trög, men jaja, ni får stå ut med den här gröten :)
WOHO! äntligen sommarlov! Börjar dock jobba på måndag, men det blir nog ändå helt ok. Förhoppningsvis blir det bättre än mitt förra sommarjobb på kyrkogården i alla fall. Hade också turen att få första perioden, så det bugar och bockar vi för.
Igår var jag och mamma i Kalix och såg när Jempi tog studenten. Började längta helt sjukt mycket tills jag själv får springa runt med studentmössa och skrika "fyfan vad vi e bra!." Fast nu e det ju bara.. 2 år kvar. Nåja, hoppas de två åren går lika fort som ettan har gjort, för då kan jag stå ut väntan. Men trivs verkligen på skolan jag går på, så det blir nog ingen plåga.
Idag har jag typ bara varit ute och solat på altanen. Har också spelat lite kort med sis, ätit en massa godis och så varit en sväng in till Kalix. Övningskörde faktiskt hela vägen dit och hem, så jag är lite stolt ;)
Här kommer en underbar låt för att fira starten på sommarlovet! N'JOY

Kommentarer
Postat av: aL

Det brukar bli samma för mig ibland när jag skriver i Google Chrome :/

2010-06-13 @ 03:14:00
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0