Inlägg från i måndags!

Skrev det här inlägget i måndags, men glömde att publicera det då. Såg att det hade sparats som utkast, så jag publicerar det nu i stället, även om dagarna blir lite fel :)

Imorgon fyller Vocki 22. Dom var hemma en sväng igår, så vi firade henne då - med massor av fika, vilket är väldigt ovanligt för att vara oss. Har vi fika brukar det på sin höjd vara en tårta med färdigköpta bottnar o allt typ, hah.
Var också och skidrade igår, riktigt skönt att vara ute och röra på sig faktiskt. Hade bozzo med, så det gjorde ju det hela lite extra roligt.
Hade också dans igårkväll. Var teknikträning med Ulrica. Roligt, roligt.

Har också börjat fundera lite på vad jag ska göra med mitt hår egentligen. Är sjukt less på allt med mitt hår just nu alltså. Mest av allt lockarna .. Färgen är jag nöjd med ibland och ibland inte. Såg på lite gamla bilder på mig med brunt hår och saknade det nästan lite. Men samtidigt inte. Nja, det är svårt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0