UMEÅ OPEN

I helgen var jag o Moa på Umeå Open! Var grymt kul. Hade som vanligt lovat mig själv att fota mycket, men när man väl var där blev det tyvärr inte riktigt så. Känns som att man förstör hela upplevelsen lite med att stå med en kamera hela tiden. Vi såg i alla fall Melissa Horn, Salem Al Fakir, Markus Krunegård och John Duva! Alla var bra, men på Salem var det nog ändå mest drag ;)

Här kommer några av bilderna jag fotade och så lite musik såklart!


            Markus Krunegård - Jag är en vampyr

                                                  


           Markus Krunegård - Hela livet var ett disco
                           
                        


                   Salem Al Fakir - Keep on walking
                              
                         
                                      

                       Salem Al Fakir - Astronaut

                          


                Melissa Horn - Jag kan inte skilja på

                         


            
                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0