nostalgitripp

Sitter och lyssnar/halvkollar på MTV såhär på morgonkvisten. Just nu spelas Rude boy med Rihanna. Ingen låt som faller mig i smaken direkt, men går väl att lyssna på i alla fall.
Snart blir det att bege sig ut i finvädret på en liten prommis. Sen ikväll blir det mest troligt bio! Dock ej helt bestämt vilken film vi ska se, men hur konstigt det än låter så bryr jag mig faktiskt inte så jättemycket om filmen när jag går på bio. Det är mer själva grejen att vara på bio som jag gillar, det är något speciellt. Mysigt på något sätt. Så nej, jag är ingen "filmmänniska". Musik är nog mer min grej.

Å, spelades nyss en Backstreet Boys-låt på MTV! I want It That Way var det. Vilka minnen man har till den låten alltså! Lyssnade så mycket på den när jag var liten.. Haha.


                                                   NOSTALGI! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0