Work it harder, make it better

Sitter och klinkar lite (eller heter det plinkar?) på min keyboard från typ 1700-talet. Fick den när jag fyllde år en gång för väldigt länge sedan och jag tror inte direkt att den var ny då, så ni kan ju tänka er vilken skruttis det är ;) Men lika kul är det att spela för det. Skulle dock vilja lära mig noter och sånt också. Har ju aldrig tagit lektioner eller liknande, utan bara spelat efter gehör, så det skulle vara kul att lära sig sånt.
Saknar mitt trumset lite ibland också. Sålde det i somras och fick några välbehövliga tusenlappar, så det är inget jag ångrar att jag gjorde, men ibland blir man sugen att spela.

Och i fredags var det ju då Valborgs. Hade middag med amanda, såg film och så vidare :) Synd bara att vädret var som det var, för då blev det ingen grillning. Kändes inte så lockande att sitta ute och frysa i regnet direkt, men en rolig kväll var det definitivt i alla fall, även om den mestadels spenderades inomhus vilket inte var planerat :)

Lägger in några bilder från kvällen senare idag, för nu måste jag byta om till träningen.


ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0