No more modelling

Har inte orkat blogga på länge, men måste säga att mitt hår är den största orsaken till det.

Var i alla fall hårmodell för Toni&Guy i lördags.. Gick på stan förra veckan när två tjejer kom fram till mig och ville att jag skulle vara modell. Och ja, inte kunde jag ju säga nej till en gratis klippning, färgning och sminkning precis, så jag var med. Frågade dock noga vad dom skulle göra med mitt hår innan jag tackade ja, och hon sa att dom inte skulle göra något som jag inte var med på. Endast klippa ur det lite för att fräscha upp det typ. Sen sa hon också att dom bara skulle färga utväxten, men inte mer eftersom att jag har blont hår. Tyckte det lät grymt.

Efter lördagen kan jag säga att det inte var så kul längre. Mitt hår var färgat lysgult och avklippt till axlarna. Så jaa.. Vet inte ens vad jag ska säga. Är så jävla arg bara. Arg på frisörerna och arg på mig själv för att jag for dit. Orkar inte ens tänka på det mer, men det är svårt att bara släppa det när man ser sig själv i spegeln varje dag. Trodde bara inte att håret betydde såhär mycket, men nu vet jag verkligen hur dåligt man kan må bara på grund av sitt hår.

Ett som är säkert är då att jag aldrig mer tänker vara modell.

Kommentarer
Postat av: aL

Vad irri!! :(

2010-05-27 @ 21:28:13
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0