Stone me into the gro-o-ooove

Såg reprisen av fredagens Idol idag och har haft den här låten på hjärnan hela dagen sedan dess! Tur att den är bra, annars hade det varit jobbigt..

Stone Me Into The Groove

Hade en riktigt rolig halloween igår i alla fall med många skratt! Var först i Luleå på middag och sen efter det var det raka spåret mot Amanda. Där blev det film och en hel del svammel, haha. Sov hos henne också, kändes som att det var jättelänge sen sist, så det var kul. 

Ikväll tänker jag bara ta det lugnt framför tv:n. Om motivationen infinner sig så kanske det blir lite målning också. Har en uppgift till skolan som egentligen skulle ha varit inne för ett par veckor sedan, så jag borde verkligen jobba på den. Men äh, jag har ju hela lovet på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

En sjukt snygg evelina!! :D

2010-10-31 @ 19:48:00
URL: http://ronjjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0