F-f-f-friday

Oj, vad dålig jag har varit på att blogga sedan jag kom hem från Florida! Har inte ens berättat vad jag har gjort, lagt upp bilder eller nåntig. Det kallas att vara lat.

Har i alla fall haft helt underbara veckor där borta. Var bland annat på Universal studios och Kennedy Space Center.
Universal var helt grymt! Såg Shrek i 4D, lite annat i 3D och åkte en massa roliga karuseller. Sjuukt roligt var det i alla fall. Kennedy Space Center var också sevärt. När vi var där så höll dom på att spela in en film. Minns inte om det var Transformers eller Terminator, blandar alltid ihop de två namnen, men nån ut av dem var det iaf. Lite kul att se faktiskt. Sen har det blivit en hel del sol och bad, surfing och ett besök i USA's äldsta stad St. Agustine, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Älskade maten! Och det bästa av allt var nog pannkakorna till frukost, åt oftast på IHOP (International House Of Pancakes) Älskade också amerikanarna! Härligare, mer sociala och trevliga människor får man nog leta efter ♥

Fler bilder finns på Facebook.

Sen är jag så glad över att jag fick se delfiner! Stod på balkongen en kväll och fick se några delfiner hoppa där ute i havet. Sen såg vi också en alligator i ett dike och ett bältdjur vid vägkanten :)


Sen när jag åkte från Arlanda satt jag på samma plan som Grease-gänget, med Marie Serneholt, Sebastian Carlsson, Sara Sommerfeld, Nour El-Refai, Janet Leon, Ewa Fröling.. mfl. Lite kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0