Höstlov!

Gör som alla andra redan gjort och skriver: HÖSTLOOOOOV!
så ingen missar det ;)
Det kom verkligen lägligt, för så skoltrött som jag känner mig just nu har jag nog aldrig gjort förut.
Idag har det i alla fall varit en riktigt lugn dag. Hade först dans i morse och sen långt hål. Då stannade jag och Lena på dansmagasinet och tränade, lyssnade på musik och lite sånt.
Sen efter skolan gick jag och kollade på jackor, har haft min röda tre vintrar så jag började bli rätt less på den. Hittade en fjällräven till ett mycket bra pris, så jag är grymt nöjd! Dock är den inte så jättetjock, men man kan ju alltid ha en varm tröja under, så det borde inte vara några probs.

Ha ett bra lov, det tänker jag ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0