My missing puzzle piece

Sitter på rummet och lyssnar på musik. Just nu är det Taio Cruz - Dynamite som spelas, rätt härlig låt faktiskt.
Klockan är halv nio här, funderar på att gå ut till bubbelpoolen en sväng (om nu inga andra e där). Känner för lite "egentid", vilket kan behövas eftersom jag har människor omkring mig hela tiden. Ibland är det så otroligt skönt att bara få vara för sig själv och fundera på allt mella himmel och jord. Igårkväll gick jag ner på stranden och läste lite ur L.A. Candy av Lauren Conrad som jag köpte här på BOOKS-A-MILLION. Fick också se solnedgången vilket var mysigt. Blev dock inte så mycket läsning eftersom jag hade så mycket annat i tankarna. Kom bland annat ett par killar dit, och en av dem flög klapp ner i backen när han skulle stalja och hoppa över nån jäkla lampa. Haha, då fick jag mig ett gott skratt :)

Idag har jag varit till en stad som heter St. Agustine. Den ligger typ 8 mil från Daytona Beach och ska tydligen vara USA's äldsta stad. Var riktigt mysigt där med små caféer och parker här och var. Fanns också ett superfint college där, så det kan vara ett framtida alternativ ;)

Men nu ska jag nog dra mig ner mot poolen. Hoppas att badvakten e där, han e helt sjuuukt snygg, haha.

Ses! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0