På andra sidan Atlanten

Har vaknat för en stund sen. Klockan är halv åtta på morgonen här :) Har fortfarande inte riktigt ställt in hjärnan på rätt tid än, men det kommer. Igår var det i alla fall riktigt varmt här! Luftfuktigheten är också hög, så det är rätt kvavt, men skönt! Gårdagen spenderades vid poolen, nere på stranden och i lite affärer. Hittade en jacka och en tröja för 39 dollar (typ 270 svenska kronor). Det mesta är mycket billigare här än hemma, köpte t.ex. en stor Ben and Jerry's för 25 kronor :)
Käkade också en riktig amerikansk frukost igår nere på Denny's. Fick världens fetaste våffla med glass och lönnsirap, scrambled eggs, bacon och lite annat smått och gott för en billig peng.
Det jag tycker är så häftigt här är att allting känns som en film. Man känner igen allt från filmer och tv-serier så det känns helt overkligt att vara här på riktigt!

Finns så mycket mer att berätta, men det får bli en annan gång, för nu ska jag gå och göra mig lite frukost.
Men ni får ha det så bra där hemma ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Shiit vad gott frukosten låter, ha det bra!! :D



P.S. Fota mycket, för nu är jag ju inte där och kan ha min kamera framme stup i kvarten :D

2010-09-25 @ 23:13:01
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0