Packa, packa, packa

Har bara en skoldag kvar nu innan man sticker utomlands! Imorgon har jag bara en lektion, så det känns riktigt skönt :) Kommer dock missa en hel del i skolan, men det är sånt man får ta.
Ikväll blir det i alla fall att umgås med Amanda, för sen kommer vi ju inte att ses på ett tag.
Ska börja packa lite ikväll också, resten gör jag imorgon. Ska verkligen försöka att inte ta med mig så mycket kläder, för jag vill ha mycket plats kvar i resväskan :) Har en tendens att överpacka. Till Turkiet tror jag jag hade hela garderoben med mig! Liite för mycket kläder kanske.. Använde knappt hälften av allt. Men jag är en sån där "för-säkerhets-skull-människa", packar med mig en massa skrot bara ifall att man skulle behöva det. Men, det får jag verkligen inte göra det den här gången.

Nu ska jag se gårdagens avsnitt av "Lite Sällskap" på kanal5 play.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haaha, du har verkligen en tendens att packa med för mycket kläder! :D

2010-09-21 @ 22:43:51
URL: http://liikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0