The Perishers

Sitter och försöker plugga lite till engelskaprovet, men det går sådär. Lyssnar samtidigt på detta grymma band, så jag har lite svårt att koncentrera mig på läxorna. Lite synd faktiskt, att jag inte kan plugga och lyssna på musik samtidigt alltså. Har alltid envisats med att göra det ändå, men då går det inte alls bra med pluggandet. Tror det beror på att när jag lyssnar på musik så "försvinner jag verkligen in i den" helt, så då kan jag inte riktigt koncentrera mig på annat.
Haha, vad djupt det där sista lät, men jag visste inte riktigt hur jag annars skulle formulera mig ;)
'
My Heart - The Perishers
'
Sway - The Perishers
'
Trouble Sleeping - The Perishers

'
Lite kul att de är från Umeå också tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0